Продавачът предлага всички Стоки на Сайта с гаранция за съответствие на стоката с Договора в съответствие с действащото законодателство и гаранционната политика на съответния производител или официален дистрибутор на Стоката.
По отношение на Стоките, които са продадени и доставени от БРАВО ЕЪР, гаранционните сертификати са издадени от производителя или са издадени от БРАВО ЕЪР.
По отношение на стоките, продавани и доставяни от партньорите, чрез платформата за електронна търговия www.acpc.bg, Клиентът следва да получи при доставката на всяка Стока, която има гаранция, един гаранционен сертификат с всички детайли на сервизния център, който осигурява поправката в гаранционния срок. Гаранцията на Стоките, които са закупени от партньорите на БРАВО ЕЪР, е осигурена от оторизиран сервиз на съответната марка. Партньорите на БРАВО ЕЪР са единствените отговорни за наличието на законово изискваната документация, която следва да придружава купените от тях стоки, както и за осигуряването на гаранционен сервиз.
Гаранционните сертификати, издадени от самия ПРОДАВАЧ ще се изпращат на Клиента на хартиен носител и заедно с поръчания продукт в електронен формат на посочения от Клиента и-мейл адрес или чрез добавянето им в акаунта на Купувача. В последния случай Купувачът ще разполага със запис в Акаунта си на издадените му от БРАВО ЕЪР гаранционни сертификати, като може да ги запамети или архивира във всеки един момент.
Купувачът е длъжен да актуализира регулярно данните в Акаунта си и да ги преглежда преди всяка поръчка, тъй като Продавачът ще ги използва при попълването и издаването на гаранционния сертификат. Купувачът следва да има предвид, че Продавачът няма да преиздава гаранционни сертификати, издадени въз основа на грешни или стари данни, които първият не е актуализирал, което ще доведе до отпадане на гаранцията за съответните продукти.
В случай, че Купувачът не уведоми БРАВО ЕЪР за липсата на гаранционния сертификат в рамките на максимум 48 (четиридесет и осем) часа от получаването на стоката, на имейл адрес office@acpc.bg, ще се счита, че такъв е бил предоставен от Продавача.
Поправката/ремонтът на продукти извън гаранционния срок или в рамките на този срок, но при положение, че задължението на Продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба е отпаднало на каквото и да е основание подлежи на заплащане от страна на Купувача и се извършва в срок, уговорен между страните.
Законова Гаранция. Информация за потребители (физически лица). Алтернативно решаване на спорове Всички представени на сайта и/или продавани в онлайн магазина стоки са със законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба съгласно чл. 112-115 от ЗЗП. Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112-115, от ЗЗП. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112-115 от ЗЗП. Информация за правата на потребителите, произтичащи от законовата гаранция по чл. 112-115 от ЗЗП. На телефон 0894305692 ще получите цялата информация по чл.4 от ЗЗП, относима към представени на сайта и/или продавани в онлайн магазина стоки/услуги. Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 181н, ал. 4 ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите. При възникване на спор, свързан с онлайн продажба можете да ползвате и сайта ОРС Казаното в настоящия раздел се отнася за лица притежаващи качеството на потребители по смисъла на §13, ал.1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗЗП.
ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА
Собствеността на Стоките ще бъде прехвърлена с предаването им на Купувача, след извършване на плащането от негова страна. Предаването на Стоката ще се удостоверява с подписа на Купувача на транспортния документ, предоставен от куриера).
ПУБЛИКУВАНЕ НА РЕВЮТА
Писането на Ревюта, може да се прави от Потребители/Клиенти/Купувачи, в раздел „Ревюта”. Написаните информации могат да бъдат както положителни, така и отрицателни и ще се отнасят за характеристиките и начина на употреба на даден продукт или услуга.
В момента на регистрацията на дадено Ревю/ на Сайта, Потребителите/Клиентите/Купувачите дават на Продавача един неизключителен, постоянен, безвъзвратен, териториално неограничен лиценз и правото на Продавача да използва, възпроизвежда, променя, адаптира, публикува, превежда, разпространява и показва това съдържание.
Всеки Потребител/Клиент/Купувач, в момента на публикуването на Ревю в посочените раздели, се задължава да са спазва следните правила:
да се позовава само на характеристики и/или начина на употреба на определен продукт или услуга, избягвайки информация свързана с аспекти, които могат са се променят (цена или промоционални оферти) или информация относно еволюцията на Поръчката;
да използва само български език. Позволени са и думите или изразите, който въпреки че не са считани български, са широко използвани от всички медии в съответната област (пример: mouse, notebook, plug and play);
да използва подходящ изказ, ненастъпателен, без обидни изрази или такива, който могат да засегнат друг Потребител/Клиент/Купувач;
да се подсигури за правилното поместване на въведеното съдържание на Сайта както следва: всяко Ревю да бъде публикувана в раздел „Ревюта”.
да се увери, че въведените от тях информации са реалистични, коректни, неизмамни и в съответствие с действащите закони, спазвайки в това число правата на други лица, авторските права, правата за търговска марка, за лиценз или други права на собственост, рекламни или за поверителност.
да изпозлва тази услуга само за комуникиране или получаване на допълнителни детайли относно определен продукт или услуга от Сайта без да се отнася към други фирми, който насърчават продажбата и купуването на продукти и услуги;
да не предоставя или изисква, по никакъв начин или форма лични данни (данни за връзка, адрес на доставка или местожителство, телефонни номера, имейл адреси, собствени и/или фамилни имена, т.н.) или друга информация, която може да доведе до разкриването на тези лични данни;
да не публикува информации и/или детайли относно URL-та (линкове/връзки) от други сайтове, които развиват същата търговска дейност като Продавача;
да не се опитва да манипулира предоставените от Продавача услуги и да не вписва Ревюта, които съдържат материали с рекламен характер;
да не използва Ревюта като средство за комуникация с Продавача, за тази цел ще се използват данните за контакт на Продавача публикувани на Сайта.
Освен критичната реалистична оценка, в момента на публикуването на едно Ревю, Потребителят/Клиентът/Купувачът ще добави и един Рейтинг за съответния продукт или услуга. Рецензиите, заедно със съответните им Рейтинги, ще повлияят на общия Рейтинг на продукта или услугата, цифра, която се появява в скоби до името му. Така, една Рецензия, която е придружена с голям Рейтинг води до покачване на общия Рейтинг, а една Рецензия, която е придружена от нисък Рейтинг, води до намаляване на общия рейтинг.
Потребителите/Клиентите/Купувачите, които публикуват Ревюта към които прикачват фото или видео файлове ще спазват следните правила:
качените файлове ще съдържат изображения и/или видеоклипове относно продукта или услугата за която пишат Ревютата, уверявайки се, че качените файлове спазват авторските права;
качените файлове не съдържат насилие, съдържание за възрастни, нецензурен език или друго съдържание което обижда друго лице/група въз основа на раса или етнически произход, религия, инвалидност, пол, възраст, военна служба, сексуална или политическа ориентираност;
качените файлове не съдържат информация свързана с други лица;
качените файлове не съдържат URL-та или watermark-и към други сайтове, които извършват същата търговска дейност като Продавача.
Когато едно Ревю е обявено от някой Потребител/Клиент/Купувач, че има неадекватно съдържание, от строго субективна гледна точка, това съдържание е внимателно разглеждано от Продавача, за да определи дали нарушава условията за ползване на Сайта. Публикуваните текстовете, снимки или видеоклипове са премахнати от Сайта само след проверка от страна на Продавача.
В случай, че Продавачът констатира многократно нарушение на Условията за полазване, то той си запазва правото да ограничи възможността на Потребителя/Клиента/Купувача да публикува Ревюта
Относно жалби и оплаквания свързани със закупената стоката и/или услуга, Купувачите имат на разположение формуляра за контакти на Сайта.
ОТГОВОРНОСТ
Продавачът не носи отговорност за каквито и да било претърпени от Купувача или от трети лица вреди, настипъли в резултат на форсмажорни обстоятелства или такива, които са извън контрола на Продавача.
Във всички останали случаи отговорността на Продавача е ограничена максимум до стойността на поръчаната и платена Стока.
ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ
Съгласно изискванията на РЕГЛАМЕНТ 2016/679 , Конвенция 108 /защита на лицата при автоматизираната обработка на лични данни/ и Закона за защита на личните данни в РБ, БРАВО ЕЪР е разработил и декларира спазването на правила и мерки по GDPR, относими към обработването на личните данни на Клиентите и определяни в отделен документ – ˮ Политика по GDPR ˮ
ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА
Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнението на договорните си задължения, ако подобно неизпълнение се дължи на форсмажорно обстоятелство. Форсмажорно обстоятелство е непредвидимо и непредотвратимо събитие от извънреден характер, възникнало след сключване на договора.
Ако в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на съответното събитие, то не спре, всяка от страните има правото да уведоми другата страна, че прекратява Договора без да дължи на другата обезщетения за каквито и да е евентуално претърпени вреди.
ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ПРОМОЦИОНАЛНИТЕ АКТИВНОСТИ В ACPC.BG
Промоционалните кампании на acpc.bg са валидни за потребители, които желаят да закупят стоки или да ползват услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност. Те важат: – за определен срок, посочен в конкретната активност (в рамките на законовия и не по-дълъг от него) – при онлайн поръчка от www.acpc.bg и/или при покупка от магазините на cpc.bg: гр. Стара Загора, бул. “Цар Симеон Велики” 130;
По време на кампания продуктите, участващи в нея, имат необходимото обозначение, когато са с намалена цена, съобразено със законовите изисквания
Продуктите, участващи в промоциите, могат да са в ограничено количество и да бъдат изчерпани преди последния ден на съответната промоция
Промоционалните стоки се продават в количества, обичайни за едно домакинство (до 3 артикула на клиент)
Посочените отстъпки за конкретна промоция НЕ могат да се комбинират с други отстъпки и промоции
Посочените отстъпки НЕ важат за поръчки, направени преди или след датите на промоцията
Поръчаният продукт може да се вземе на място в магазин, участващ в промоцията, или да бъде доставен с куриерска фирма. Доставката е за сметка на потребителя.
От онлайн магазина могат да бъдат закупувани само стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в потребителската количка
След потвърждаване на онлайн поръчката от страна на клиента, той ще получи уведомление за получената от acpc.bg поръчка. Съобщението за получена поръчка не следва да се счита за съгласие за сключване на договор за продажба
Договорът за продажба от разстояние между acpc.bg и купувача се счита за сключен след потвърждаване на дадената поръчка от страна на acpc.bg. Потвърждаването на сключен с acpc.bg договор от разстояние се извършва на предоставената от купувача електронна поща и/или чрез SMS, и/или телефон
Продавачът има право да откаже да изпълни (да анулира) направената от клиента поръчка, за което следва да уведоми клиента.
Приемайки поръчката acpc.bg може да потвърди доставката само на един брой от съответната стока в регистрираната поръчка. Останалите бройки от съответния модел продукт ще бъдат допълнително потвърдени или отказани в зависимост от наличните количества. В този случай клиента може да потвърди направената поръчка с коригиран брой от съответната стока или да я откаже изцяло.
Информация за срока на получаване на поръчката се получава от клиента чрез SMS и e-mail
След като пратката е получена от куриера, точният ден на доставка се уточнява от съответната куриерска фирма чрез каналите за комуникация, които тя използват за връзка с клиенти/получатели – например SMS, съобщение във VIBER и др.
acpc.bg си запазва правото да прекрати, промени, разшири или да преустанови за постоянно, по всяко време, всяка една промоция, като обяви това публично на сайта www.acpc.bg