Поръчки и доставки
Как да регистрирам поръчка?
* Чрез бутона „Купи“ добавяш избрания продукт в кошницата. Можеш да продължиш към следващите стъпки или да добавиш още продукти и услуги. След като си избрал най-подходящите за теб, продължи нататък, с бутона „Купи“ в дясно. Ако имаш промо код или ваучер, въведи го в полето по-долу.
* Попълни твоите имена, телефон и email;
* Избери метод на доставка;
* Избери предпочитаният от теб начин на плащане.
* Ако желаеш да получиш фактура към покупката, маркирай „Да“ и попълни данните;
* Потвърди, че си съгласен с общите условия и натисни бутона „Продължи“;
* На следващият екран ще откриеш систематизирана информация за поръчката, преди да я направиш;
* За да я финализираш, натисни бутона „Потвърждавам поръчката“;
* Ще получиш номер на твоята поръчка, която вече е видима в акаунта ти, в секция „Поръчки и документи“;
* Ще те информираме с email, че поръчката е успешно приета за обработка.
Кога ще получа поръчката?
В зависимост от избрания от теб продукт, сроковете за доставка са следните:
* За налични на склад продукти и наличност при Външен доставчик – от 2 до 5 работни дни, при избран метод на доставка чрез куриер и от 1 до 4 работни дни, при избран метод „Получаване от магазин“;
* За налични продукти в м-н Стара Загора с избран метод на доставка
* За custom компютърни конфигурации и системи, неналични на склад, срокът за доставка е от 6 до 8 работни дни.
* За Pre-order поръчки, срокът за ориентировъчна и най-ранна доставка, е посочен в продуктовата страница на избрания от теб модел. Ще изпратим допълнителна информация за точна дата за доставка при получаване на наличности;
* За продуктът със статус „По заявка“, срокът е ~60 работни дни и се уточнява допълнително. Възможни са забавяния, свързани с внос от доставчик или други парични, за които своевременно ще те уведомим.
Важно! Срокът за доставка започва да тече от момента на потвърждение на поръчката чрез получения SMS. Ако си избрал метод на плащане „На изплащане“ е необходимо договорът да бъде подписан и потвърден от страна на кредитната компания. Ако си избрал метод на плащане „Банков превод“ е необходимо сумата да бъде отразена в банковата сметка на Ardes.bg, за да пристъпим към обработка на поръчката. Изпращането на авизо (платежно нареждане) не се счита за получен банков превод.
Ако поръчаните продукти не са налични?
Ако поръчаните от теб продукти не са налични, ще се свържем с теб и ще предложим подходящо алтернативно решение за замяна.
Кога и как ще получа документите от поръчката?
Стремим се да опазваме максимално околната страда и въглеродният отпечатък върху планетата ни. Ето защо, към пратката няма да получиш разпечатани документи.
Ще ги откриеш в твоят профил, в секция „Поръчки и документи“, както и на посоченият от теб email (ако няма акаунт). Всички съпътстващи документи като гаранционна карта, фактура, товарителница, сертификат за удължена гаранция, застрахователна полица и електронни сертификати за лиценз, ще получиш непосредствено след финализиране на поръчката.
Ще се ориентираш по статуса „Завършена“ в клиентския ти профил.
Важно! Ако си избрал метод на плащане „При получаване“ с доставка от куриер, в зависимост от използвания метод, ще получиш касовия бон, съответно:
* За наложен платеж – прикрепен касов бон от acpc.bg в пратката;
* Пощенски паричен превод – касов бон, издаден от куриера при получаване на пратката.
Как да променя или откажа поръчка?
Ако желаеш да отмениш или промениш направена поръчка, изпрати email до office@acpc.bg или ни се обади на тел. 0894305692
Как ще ми бъде доставена поръчката?
На разположение са следните опции за доставка:
* Доставка до магазин на acpc.bg в гр. Стара Загора;
* Click and collect опция за получаване от обектите в гр. Стара Загора;
* Доставка чрез куриер до адрес;
* Доставка до избран офис на куриер;